Artykuły eksperckie

Specjalizujemy się w tworzeniu najwyższej jakości artykułów na strony internetowe.
Nasz zespół to grono ekspertów z wielu dziedzin. Wykonujemy teksty w większości tematyk.

Artykuły na strony

Merytoryczne teksty stanowiące wartość dla odbiorcy, publikowane m.in jako artykuły sponsorowane.

  • Sprecyzowanie grupy docelowej
  • Wnikliwy research
  • Odpowiednia stylistyka
  • Najwyższa jakość treści

Poradniki

Rozwiązujemy problemy Twoich klientów praktycznymi poradami pisanymi przez naszych ekspertów.

  • Określenie problemów klientów
  • Łatwa w odbiorze treść
  • Ogromna wartość dodana
  • Naturalny marketing

Specjalizacja

Treści wykonują specjaliści w danej dziedzinie, co jest gwarancją najwyższej jakości i rzetelności.

  • Kilku autorów tekstu
  • Kontrola jakości
  • Pomoc ekspertów
  • Rzetelny artykuł sponsorowany

Nasze artykuły eksperckie, teksty sponsorowane zostały opublikowane m.in w:

Wirtualna Polska | Teksty o tematykach: Lifestyle, Uroda, Bankowość, Finanse, Dom i wnętrze, AGD.
Glamour | Teksty o tematykach: Lifestyle, Uroda, Moda.
Muratornia.pl | Tekst o tematyce: Dom i Wnętrza, Nieruchomości.
National Geographic | Tekst o tematyce: Podróże, Turystyka, Telekomunikacja.
Skany i linki do naszych artykułów przesyłamy mailowo. Zapraszamy także do zapoznania się z realizacjami innego rodzaju usług.

  • 67% więcej klientów zyskują firmy, które prowadzą swoje blogi.
    Umieszczenie na stronie treści, które rozwiązują konkretny problem, podnosi wiarygodność marki.

    — Źródło: badania hubspot.com —
  • Każdy dolar przeznaczony na content marketing generuje do trzech razy więcej potencjalnych klientów, niż tradycyjne formy reklamy internetowej – jak np. linki sponsorowane.

    — Źródło: analiza kapost.com —
  • 98% przebadanych dyrektorów marketingu w Stanach Zjednoczonych uważa content marketing za
    kluczowy element strategii marketingowej ich firmy.

    — Źrodło: State of B2B Content Marketing 2015 —
  • Na skuteczność content marketingu wpływają zmieniające się zwyczaje konsumenckie – według badań do 2020 roku 85% klientów dowie się o marce samodzielnie, a nie dzięki reklamie.

    — Źrodło: badania hubspot.com —

Back to Top