Blog Twórców Treści.

Gdzie przecinek, gdzie kropka? Kilka słów o korekcie tekstów

Blog firmowy powinien zawierać teksty napisane przystępnie, ale i poprawnie. Błędy ortograficzne, stylistyczne, czy interpunkcyjne mogą sprawić, że czytelnik uzna wpis za niedbały i mało profesjonalny, a to oczywiście przekłada się na wizerunek firmy. Najczęściej popełniane błędy Chociaż większość osób publikujących swoje teksty w Internecie zna podstawowe zasady ortografii czy interpunkcji, to zdarzają im się…

Czytaj dalej →

Infografiki – dlaczego warto umieszczać je na blogu?

Jeśli prowadzisz bloga firmowego, z całą pewnością zależy Ci na tym, aby każdy wpis był atrakcyjny i przyciągał czytelników. Kluczem do sukcesu jest przekazanie informacji w sposób angażujący odbiorcę, a pomocne w tym może być publikowanie infografik. Wiedza przekazana w przystępny sposób Według badań nasz mózg lepiej przyswaja informacje przedstawione w postaci wizualnej, niż te…

Czytaj dalej →

Chcesz poprawić wyniki sprzedaży? Załóż bloga

Jak pokazują wyniki badań, blog firmowy to potężne narzędzie marketingowe mające pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży. Jakie dokładnie korzyści niesie ze sobą jego prowadzenie? Blog buduje pozycję firmy Samo założenie bloga nie wystarczy. Ze względu na to, że jest to dosyć popularna forma nawiązywania relacji z klientami, ich autorzy dbają zarówno o stronę wizualną witryny,…

Czytaj dalej →

Back to Top