Blogi firmowe

Blog wzmacnia wizerunek firmy, dostarcza klientom praktyczną wiedzę i zwiększa sprzedaż. Prowadzimy blogi od a do z, piszemy też pojedyncze artykuły w wielu tematykach.

Content plan

Planujemy publikację, wybieramy kanały komunikacji, dobieramy słowa kluczowe i wymyślamy tematy.

  • Sprecyzowanie grupy docelowej
  • Wnikliwy research
  • Wybór popularnych słów kluczowych
  • Angażujące tematy artykułów

Pisanie tekstów

Nasi eksperci opracują merytoryczne treści, które m.in rozwiążą problem klientów.

  • Określenie problemów klientów
  • Łatwa w odbiorze treść
  • Zróżnicowane wpisy
  • Naturalny marketing

Usługi dodatkowe

Proponujemy usługi kompleksowe dopasowane do charakteru marki i grupy docelowej.

  • Tworzenie infografik
  • Wybór i kupno zdjęć
  • Opracowanie grafik
  • Lead na potrzeby social media

Blogi, które prowadzimy lub na które wykonywaliśmy teksty, to m.in:

GoMama.pl | Prowadzimy bloga firmowego sklepu z produktami dla dzieci (tematy, treść, publikacja, leady na Facebooka).
Art Bud | Naszym zadaniem było napisanie artykułów do bazy wiedzy, praktycznych informacji dla klientów.
czasnabuty.pl | Dostarczyliśmy treści na bloga jednego z największych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce.
Magusto | Wykonaliśmy treści na bloga firmowego – m.in smaczne przepisy z wykorzystaniem produktów z asortymentu firmy.
Skany i linki do naszych artykułów przesyłamy mailowo. Zapraszamy także do zapoznania się z realizacjami innego rodzaju usług.

  • 67% więcej klientów zyskują firmy, które prowadzą swoje blogi.
    Umieszczenie na stronie treści, które rozwiązują konkretny problem, podnosi wiarygodność marki.

    — Źródło: badania hubspot.com —
  • Każdy dolar przeznaczony na content marketing generuje do trzech razy więcej potencjalnych klientów, niż tradycyjne formy reklamy internetowej – jak np. linki sponsorowane.

    — Źródło: analiza kapost.com —
  • 98% przebadanych dyrektorów marketingu w Stanach Zjednoczonych uważa content marketing za
    kluczowy element strategii marketingowej ich firmy.

    — Źrodło: State of B2B Content Marketing 2015 —
  • Na skuteczność content marketingu wpływają zmieniające się zwyczaje konsumenckie – według badań do 2020 roku 85% klientów dowie się o marce samodzielnie, a nie dzięki reklamie.

    — Źrodło: badania hubspot.com —

Back to Top