Copywriting

Teksty na potrzeby reklamy internetowej i tradycyjnej, dzięki którym zwiększamy sprzedaż. Wzmacniamy wizerunek firmy poprzez unikalne informacje prasowe.

Oferta na stronę

Dzięki specjalizacji jesteśmy w stanie napisać wartościowe, reklamowe teksty na stronę firmy.

  • Język korzyści
  • Wnikliwy research
  • Doświadczenie, specjalizacja
  • Najwyższa jakość treści

Informacje prasowe

Przygotowujemy unikalne, ciekawe informacje prasowe na potrzeby internetu i tradycyjnych mediów.

  • Artykuły sponsorowane
  • Merytoryczne treści
  • Zachowanie zasad SEO
  • Wieloletnie doświadczenie

Teksty reklamowe

Nasz zespół doświadczonych copywriterów przygotuje treści na potrzeby reklamy online i offline.

  • Treści ofertowe
  • Katalogi produktów, ulotki
  • Foldery reklamowe
  • Hasła reklamowe

Teksty reklamowe, które wykonaliśmy to m.in:

MojeLoty.pl | Opisy na stronę główną, podstrony oraz artykuły opisujące wybrane destynacje.
GreenHouseDevelopment.pl | Treści reklamowe na podstrony serwisu.
Zuptor.com.pl | Oferta firmy opublikowana na stronie internetowej.
Nortpol | Treści do drukowanego katalogu produktów.
Skany i linki do naszych artykułów przesyłamy mailowo. Zapraszamy także do zapoznania się z realizacjami innego rodzaju usług.

  • Każdy dolar przeznaczony na content marketing generuje do trzech razy więcej potencjalnych klientów, niż tradycyjne formy reklamy internetowej – jak np. linki sponsorowane.

    — Źródło: analiza kapost.com —
  • 67% więcej klientów zyskują firmy, które prowadzą swoje blogi.
    Umieszczenie na stronie treści, które rozwiązują konkretny problem, podnosi wiarygodność marki.

    — Źródło: badania hubspot.com —
  • 98% przebadanych dyrektorów marketingu w Stanach Zjednoczonych uważa content marketing za
    kluczowy element strategii marketingowej ich firmy.

    — Źrodło: State of B2B Content Marketing 2015 —
  • Na skuteczność content marketingu wpływają zmieniające się zwyczaje konsumenckie – według badań do 2020 roku 85% klientów dowie się o marce samodzielnie, a nie dzięki reklamie.

    — Źrodło: badania hubspot.com —

Back to Top