Opisy do sklepów

Zoptymalizowane pod SEO sprzedażowe opisy produktów i kategorii do sklepów internetowych.

Opisy produktów

Prezentujemy walory produktów poprzez ciekawy, unikalny i rzetelny ich opis.

  • Informacja o produkcie
  • Tekst sprzedażowy
  • Wartość dodana

Zwiększenie sprzedaży

Język korzyści, unikalne i ciekawe treści, które opisują produkt.

  • Unikalny tekst
  • Wyróżnienie na tle konkurencji
  • Lepsze pozycjonowanie

Optymalizacja SEO

Pamiętamy o Google, tworzymy treści przyjazne wyszukiwarkom internetowym.

  • Odpowiednie słowa kluczowe
  • Optymalizacja pod Google
  • Uniknięcie duplicate content

Nasze opisy znajdziesz m.in w sklepach:

Asarto | Zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania opisy części asortymentu producenta drukarek.
La Moda | Stworzyliśmy opisy wybranych kategorii popularnego modowego portalu społecznościowego.
E-kwiaciarz.pl | Sprzedażowe opisy asortymentu internetowej kwiaciarni.
SypialniaPlus.pl | Opisy do sklepu internetowego.
Zapraszamy także do zapoznania się z realizacjami innego rodzaju usług.

  • 67% więcej klientów zyskują firmy, które prowadzą swoje blogi.
    Umieszczenie na stronie treści, które rozwiązują konkretny problem, podnosi wiarygodność marki.

    — Źródło: badania hubspot.com —
  • Każdy dolar przeznaczony na content marketing generuje do trzech razy więcej potencjalnych klientów, niż tradycyjne formy reklamy internetowej – jak np. linki sponsorowane.

    — Źródło: analiza kapost.com —
  • 98% przebadanych dyrektorów marketingu w Stanach Zjednoczonych uważa content marketing za
    kluczowy element strategii marketingowej ich firmy.

    — Źrodło: State of B2B Content Marketing 2015 —
  • Na skuteczność content marketingu wpływają zmieniające się zwyczaje konsumenckie – według badań do 2020 roku 85% klientów dowie się o marce samodzielnie, a nie dzięki reklamie.

    — Źrodło: badania hubspot.com —

Back to Top