Social media

Wykorzystujemy media społecznościowe do promocji treści, prowadzimy działania wizerunkowe i komunikacyjne na Facebooku. Specjalizujemy się w dostarczaniu contentu na potrzeby SM.

Strategia

Ustalamy strategię obecności w mediach społecznościowych, sposób komunikacji.

  • Ustalenie celów działania
  • Sposób komunikacji
  • Wybór mediów społecznościowych
  • Regularne monitorowanie działań

Facebook marketing

Prowadzimy działania wizerunkowe, marketingowe   i sprzedażowe na fanpage.

  • Prowadzenie komunikacji
  • Interakcja z klientami
  • Kampanie sponsorowane
  • Monitoring internetu

Outsourcing

Oferta skierowana do firm, które samodzielnie prowadzą fanpage oraz do agencji reklamowych.

  • Dostarczamy materiały na fanpage
  • Tworzymy wartościową treść
  • Wykonujemy infografiki
  • Pomagamy opracować akcje promocyjne

Nasze realizacje w mediach społecznościowych to m.in:

Kontynenty – Lubelskie Spotkania Podróżnicze | Facebook – promocja wydarzeń, prowadzenie komunikacji.
The Poyntons – Praktyczny kurs języka angielskiego | Facebook – komunikacja, kampanie sponsorowane, cykl infografik z ciekawostkami językowymi.
Felippe – gry planszowe | Przeprowadziliśmy szkolenie z komunikacji i promocji w mediach społecznościowych, kampanie sponsorowane na Facebooku.
MieszkanieDM.pl | Zbudowanie społeczności fanpage klienta jedynie poprzez działania naturalne – z wyłączeniem reklam sponsorowanych.
Zapraszamy także do zapoznania się z realizacjami innego rodzaju usług.

  • Każdy dolar przeznaczony na content marketing generuje do trzech razy więcej potencjalnych klientów, niż tradycyjne formy reklamy internetowej – jak np. linki sponsorowane.

    — Źródło: analiza kapost.com —
  • 67% więcej klientów zyskują firmy, które prowadzą swoje blogi.
    Umieszczenie na stronie treści, które rozwiązują konkretny problem, podnosi wiarygodność marki.

    — Źródło: badania hubspot.com —
  • 98% przebadanych dyrektorów marketingu w Stanach Zjednoczonych uważa content marketing za
    kluczowy element strategii marketingowej ich firmy.

    — Źrodło: State of B2B Content Marketing 2015 —
  • Na skuteczność content marketingu wpływają zmieniające się zwyczaje konsumenckie – według badań do 2020 roku 85% klientów dowie się o marce samodzielnie, a nie dzięki reklamie.

    — Źrodło: badania hubspot.com —

Back to Top